На момент звернення існувала застаріла структура управління фінансовим департаментом і зокрема, бухгалтерією, що базувалася на розподілі функцій за окремими рахунками. Облікова система використовувалась для фінального відображення облікової інформації і не була задіяна для управління і контролю виконання функцій згідно затверджених бізнес-процесів.
3030
%
Зменшена чисельність працівників
Задача:
1. Налагодити бізнес-процеси управління фінансами.
2. Оптимізувати чисельність служби.
3. Перерозподілити функції між співробітниками
Рішення:
1. Впровадили зрозумілу систему обліку на базі BAS КУП
2. Запустили управління діяльністю служби через контроль виконання функцій бізнес-процесів.
Результати:
1. Змінили та оптимізували основні бізнес-процеси обліку
2. Запропонували чисельне скорочення персоналу фінансової служби без шкоди для системи обліку
MEREZHA Platform
30 вересня 2021
30 вересня 2021
Що було б цікаво для ваших потенційних клієнтів, які цікавляться реалізацією аналогічних послуг?
05 квітня 2021
Питання від MEREZHA
05 квітня 2021
Питання від MEREZHA
Які інструменти і методики ви використовували для цього проєкту і чому?
05 квітня 2021
Володимир Захарченко
05 квітня 2021
Моніторинг робочого дня.
Підготовка карт бізнес-процесів.
Дослідження рівня завантаженості співробітників служби
Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Якщо вам сподобався кейс, поділіться ним з колегами
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів
Що було б цікаво для ваших потенційних клієнтів, які цікавляться реалізацією аналогічних послуг?
Які інструменти і методики ви використовували для цього проєкту і чому?
Володимир Захарченко
Моніторинг робочого дня. Підготовка карт бізнес-процесів. Дослідження рівня завантаженості співробітників служби