Роман Гавриш
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Клієнт: іlaya Family
Маркетингова стратегія та позиціонування для сімейної клініки ilaya Family
Клієнт іlaya Family
Медична компанія ilaya відкрила невелику сімейну клініку іlaya Family з інноваційним підходом. Платите один раз — отримуєте підтримку лікаря та пакет послуг на весь рік. Агенція Аimbulance та її співкеруючий партнер Роман Гавриш мали продумати образ нової клініки.
Задача:
Розробити комунікаційну стратегію, з якою клініка мала вийти на ринок, та брендбук, у якому розкласти елементи айдентики на всі носії.
Рішення:
Агенція Aimbulance провела дослідження й з’ясувала, що більшість людей не довіряє клінікам. Вони шукають медичного партнера, який буде турбуватися про їхнє здоров’я і не назначатиме зайвих процедур заради грошей. Клініка з річною передплатою викликає таку довіру. Тож знайшли міцне позиціонування: ilaya Family — партнер, що супроводжує тебе в турботі про здоров’я. З огляду на це сформували слоган і розробили айдентику компанії.

Задайте питання експерту щодо цього кейсу

MEREZHA Platform 20 лютого 2021
20 лютого 2021

Які особливості цього проєкту для вас як експерта?

Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів