Наша комунікаційна стратегія - природність - повинна була пройти через усі креативні компоненти кампанії. Образ Карпат та природи мав на меті поєднати три компоненти: воду, природу та українську культуру. Адже без води не було б такої природи в Карпатах. І без такої природи не було б справжньої української культури в Карпатах.
То як ми могли донести до нашої аудиторії такі складні проблеми? Ми зрозуміли, що музика буде найкращим рішенням. Тому що на глибокому рівні це дозволяє нам відчути і пережити те, що важко пояснити словами.
Music created by water. The voice of water that could be heard by millions of Ukrainians. To strengthen the voice of water, we invited modern Ukrainian musicians to collaborate. Those who embodied new Ukraine image. Musicians whose music was imbued with naturalness inherent for Ukrainian culture: ONUKA, Dakha Brakha, Katya Chilly and The Maneken.
На реалізацію такого амбітного проекту пішло трохи менше року. Разом із досвідченими музичними інженерами та дизайнерами ми лише протягом двох місяців розробляли музичні інструменти, на яких могла грати вода. Нам довелося створювати все з нуля, методом спроб і помилок: розробляти прототипи, тестувати, переробляти кожен інструмент. Зрештою було створено шість унікальних музичних інструментів, які живились від потоку води без втручання людини.
Українці вперше змогли почути Голос води на концерті на Контрактовій площі в Києві. Перший в Україні запуск рекламної кампанії, який зібрав близько 35 000 людей на офлайн-концерті та прямій трансляції у Facebook. Люди спеціально зібралися, щоб послухати музику, створену природною водою Карпат, місця, де народилася Моршинська. Але насправді вони змогли повністю пережити глибші почуття - відчуття гордості за те, що вони українці.
О 22 годині рівно 23 березня 2019 року, в Міжнародний день води, у момент, коли на Контрактовій площі прозвучав Голос води, відеокліп вперше з’явився на YouTube, Facebook і почав обертатися на українських музичних каналах. У музичному відео чітко видно карпатську природу, батьківщину Моршинської: луки, карпатські ліси, озера, водоспади, річки та струмки. Карпати (що було атрибутом іншого бренду) доводять Моршинську природність на рівні відчуттів.
В той же момент пісня вже відкрилася для вільного прослуховування на всіх музичних платформах (iMusic, Google Play, Spotify). Але вона була доступна за допомогою QR-коду на мільйонах пляшок Моршинської - обмежений тираж, створений для проекту - який на той час вже надходив у продаж.
Екосистема медіа-кампанії, орієнтована на цифрові технології, яка не могла бути створена 10 років тому, будувалася для подальшого занурення аудиторії. Більшість людей чули Голос води по радіо та на музичних майданчиках. Сотні тисяч стежили за QR-кодом із пляшок, слухали музику, переглядали музичні відео та читали про створення 6 незвичайних інструментів.
Які ключові моменти і висновки ви зафіксували при роботі з цим проектом для власного досвіду?