Дарія Меланьїна
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Клієнт: Lucky Humanoid
Стратегія & Креатив. Збільшення онлайн продажів нішевого бренду на 50% за 2 місяці
Клієнт Lucky Humanoid
Коли Земля чекала на круті футболки, з’явився нішевий бренд «Lucky Humanoid». Його власники обирають для своєї продукції принти, які люблять самі, а надихають їх талановиті ілюстратори, інтелектуальні комікси, культові фільми та магічні світи. Напередодні літнього сезону та друку нових принтів бренд потребував оновлення стилю своїх соцмереж і, звісно, збільшення онлайн-продажів. Команда проекту розробила онлайн-стратегію, яка, окрім сайту, передбачала активне залучення сторінок бренду у Facebook та Instagram. Рішення були обумовлені інтересами цільової аудиторії та тематикою принтів.
Задача:
Для збільшення продажів при доволі обмеженому бюджеті необхідно було чітко визначитися з цільовою аудиторію, підвищити серед неї знання про бренд «Lucky Humanoid», підготували новий візуальний стиль та SEO-оптимізувати наявний сайт. Натхненням і основою стали традиційні для коміксів кольори та атрибути.
Рішення:
У креативи для дописів і реклами на сторінках FB та IG буті «зашиті» позиціонування та переваги бренду. Сторіз налаштували так, щоб користувачам було зручно купляти футболку не виходячи із соцмереж. Щоб посилити ефект впізнаваності бренду, підкреслити відмінну якість трафаретного друку та деталізацію принтів, логотип бренду і малюнки стали елементами гейміфікації. У форматі традиційної для соцмереж «відгадайки» ми запропонували користувачам самостійно шукати логотип на принті. Приріст органічного охоплення за 2 місяці склав +20,75% для FB і +213,83% для IG.

Задайте питання експерту щодо цього кейсу

MEREZHA Platform 20 лютого 2021
20 лютого 2021

Які інструменти і методики ви використовували для цього проєкту і чому?

Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів