Віктор Дубровін
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Клієнт: Провідна українська IT-компанія
Розробка стратегії для IT компанії
Клієнт Провідна українська IT-компанія
Компанія є одним з провідних В2В гравців на на міжнародному ринку IT послуг. Протягом останніх років компанія зростала щонайменше на 35%. Такі стрімкі темпи зростання дозволили їй значно розширити маштаб своєї діяльності та зрости в кілька разів, досягнувши розміру у 1500 людей. Проте, динамічне зовнішне середовище, висока конкуренція, швидкість розвитку нових технологій, а також прискорення темпів цифрових трансформацій висунили нові вимоги та виклики перед бізнесом За таких турбулентних умов дуже складно одночасно підтримувати стабільність та гнучкість компанії та втримувати бажані теми росту. Як підтримувати високі темпи зростання та результативності, а крім того зберігати стабільність, цілістність, скоодинованість, високу швидкість прийняття та реалізації рішень за таких умов? Це і було ключовим викликом проекту.
Задача:
Необхідно було розробити ключові елементи ДНК компанії: оновити місію та візію компанії, визначити стратегію та розробити стратегічні пріоритети, а також вибудувати системний процесс стратегування, який мав дозволили компанії стабільно зростати, залишатися стійкою, а також бути гнучкою та швидкою у відповідності з викликами супер-динамічного зовнішнього середовища та різноманіттям міжнародних ринків. Додатковими викликами були: - значне операційне навантаження та функціональна спрямованість в роботі топ-команди - фрагментованість в топ-команді - частина людей були давно в команді, а частина приєдналися нещодавно - відсутність системної звички працювати зі стратегічними питаннями та плануванням
Рішення:
Протягом 3-х місяців було проведено 4 стратегічні сесії - спочатку для синхронізації та формування спільного бачення партнерів, а потім для каскадування та залучення в процесс топ-команди. Після чого була проведена спільна робота зі стратегічного аналізу та визначення довгострокових пріоритетів. Сесії дозволили поступово сформулювати та синхронізувати ключові елементи ДНК компанії: місію, візію та стратегію. Робота над стратегію проводилася на основі моделі Playing to win, яка передбачає відповіді на такі питання: 1. Що є нашими ринковими амбіціями? 2. На яких ринках та за рахунок яких клієнтів ми будем розвиватися? 3. За рахунок чого ми досягнемо успіху? 4. Які компетенції в нас є та які потрібні? 5. Які процесси та системи нам необхідні Між сесіями проводилася індивідуальна та групова робота з аналізу поточної діяльності, конкурентного та внутрішнього середовища компанії, визначення ключових стратегічних питань та формування спільного бачення щодо питать розвитку компанії.
Результати:
В результаті в команди з'явилися єдине порозуміння та система координат щодо розвитку компанії: 1. Місія - заради чого компінія існує, які сенси нас об'єднують та яку цінність ми створюємо 2. Візія - яку саме компанію ми прогнемо побудувати через 7 років 3. Цінності - які ключові принципи та правила взаємодії для топ-команди важливі та дозволять ефективно реалізовивати стратегічні ініціативи. 4. Стратегію - як саме ми досягнемо успіху та нашої візії в потомчних бізнес умовах та за наявності конкретних можливостей у компанії. Крім того, в компанії виокремився стратегічний процес: створено dashboard для акумулювання всієї інформації щодо стратегічних питань, визначені стратегічний менеджер та ключова стратегічна команда, сформований план стратегічних зустрічей та обговорень топ-команди. Крім "твердих" результатів, в результаті спільної роботи в топ-команді з'явилися і додаткові "м'які" ефекти - зріс рівень ясності, взаємопорозуміння, довіри та взаємної відповідальності.

Задайте питання експерту щодо цього кейсу

MEREZHA Platform 22 вересня 2021
22 вересня 2021

З якими складнощами ви зіткнулися при реалізації цього проекту та як вам вдалося їх подолати?

Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів