Ольга Насонова
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Клієнт: Duck, Please
Відкриття китайського бістро "Duck, Please"
Клієнт Duck, Please
"Duck, Please" - бістро китайської кухні , основа меню - це качка по-пекінськи та страви з нею (лапша, бао-бургери та інші китайські страви). Власники мережі планували відкрити 3-й заклад мережі. Але він планувався трохи незвичним - з системою продажу страв та напоїв у вікно автомобілів (система DuckDrive, по аналогії з МакДрайв). Раніше у власників мережі не було досвіду відкриття ресторанів, які б обслуговували відвідувачів і всередині, і зовні, у вікно автомобіля. До того же, планувалась доставка через сервіси доставки та власна.
Задача:
Треба було не тільки організувати виробництво, підібрати шеф-кухаря, але й налаштувати роботу в 3-х напрямках: бістро на першому поверсі, з самообслуговуванням, продаж по системі DuckDrive для автомобілістів та робота ресторанного залу на другому поверсі закладу.
Рішення:
Я допомогла організувати виробничий процес в новому закладі. Підібрала шеф-кухаря, разом з яким ми провели корекцию обладнання кухні та зон видачі для бістро та для автомобілів. Були розроблені нові страви (бао-бургери, десерти), запропоновані нові ціни в меню. Також була розроблена система локального маркетингу та система сервісу нового ресторану.
Результати:
З перших днів відкриття "Duck, Please" у заклад навіть стояла черга з відвідувачів та автомобілів. Заклад успішно стартанув та працює в новому форматі.

Задайте питання експерту щодо цього кейсу

MEREZHA Platform 22 вересня 2021
22 вересня 2021

Які особливості цього проекту для вас як експерта?

Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів