Побудова системи фінансового управління у дистрибуційній компанії
Клієнт
Дистрибуційна компанія
На момент звернення засновники клієнта не розуміли реальний фінансовий стан свого бізнесу, було розуміння не ефективних витрат, але не існувало єдиного джерела інформації. Звіт з прибутків та витрат формувався частково з первинних документів, частково з управлінської торгової системи, частково за допомогою банківської виписки. Проводити фінансовий аналіз бізнесу на підставі таких звітів, а тим більше приймати рішення про подальше інвестування бізнесу засновники не могли.
4242
%
скорочення чисельності персоналу, за рахунок перегляду бізнес процесів, скорочення неефективних ділянок
1717
%
скорочення постійних витрат, за рахунок впровадження бюджету, та розподілу за центрами відповідальності
1616
%
зріс маржинальний прибуток за рахунок перегляду продуктового портфелю
Задача:
Потрібно було проаналізувати звітність та бізнес-процеси компанії, запропонувати необхідні зміни задля підвищення прибутковості.
Рішення:
За результатами проведеного внутрішнього аудиту бізнес процесів та звітності, за узгодженням з засновниками: впровадили систему бюджетування та фінансового моделювання; розробили управлінську звітність на базі системи BAS ERP, та затвердили управлінську облікову політику; розробили ключові показники діяльності для всіх підрозділів та впровадили систему мотивації.
MEREZHA Platform
19 лютого 2021
19 лютого 2021
Які інструменти і методики ви використовували для цього проєкту і чому?
Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Якщо вам сподобався кейс, поділіться ним з колегами
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів
Які інструменти і методики ви використовували для цього проєкту і чому?