Любов Цимбал
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Клієнт: Дистрибуційна компанія
Побудова системи фінансового управління у дистрибуційній компанії
Клієнт Дистрибуційна компанія
На момент звернення засновники клієнта не розуміли реальний фінансовий стан свого бізнесу, було розуміння не ефективних витрат, але не існувало єдиного джерела інформації. Звіт з прибутків та витрат формувався частково з первинних документів, частково з управлінської торгової системи, частково за допомогою банківської виписки. Проводити фінансовий аналіз бізнесу на підставі таких звітів, а тим більше приймати рішення про подальше інвестування бізнесу засновники не могли.
Задача:
Потрібно було проаналізувати звітність та бізнес-процеси компанії, запропонувати необхідні зміни задля підвищення прибутковості.
Рішення:
За результатами проведеного внутрішнього аудиту бізнес процесів та звітності, за узгодженням з засновниками: впровадили систему бюджетування та фінансового моделювання; розробили управлінську звітність на базі системи BAS ERP, та затвердили управлінську облікову політику; розробили ключові показники діяльності для всіх підрозділів та впровадили систему мотивації.

Задайте питання експерту щодо цього кейсу

MEREZHA Platform 19 лютого 2021
19 лютого 2021

Які інструменти і методики ви використовували для цього проєкту і чому?

Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів