Володимир Воробей
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Клієнт: UGPS
Визначення стратегічних напрямків розвитку для групи компаній, що надає пакувальні рішення
Клієнт UGPS
UGPS (група компаній, вкл. МодернПак, Гал-Пак, Дамар, Інтер-Пак, головний офіс – м. Жидачів, Львівської обл.) є одним з лідерів на ринку пакувальних рішень в Україні. Компанія входить до складу Кластера видавничої діяльності та поліграфії (м. Львів). Консультанти PPV Knowledge Networks проводили стратегічну сесію для учасників Кластера у грудні 2018 р., в якій брали участь менеджери UGPS. У 2019 р. вже UGPS постала перед потребою розробити свою стратегію на наступний період та звернулась до PPV Knowledge Networks.
Задача:
Компанія проводила стратегування три роки тому та потребувала стратегії на наступний період. Запит UGPS включав: проведення стратегічної сесії для команди компанії, спільну розробку стратегічних цілей та операційних завдань, та забезпечення включеності команди у визначення стратегії.
Побачити повністю
Рішення:
Команда PPV Knowledge Networks підготувала та провела дводенну стратегічну сесію із залученням 22 ключових менеджерів компанії з різних міст та країн. Формат дозволив вийти на чітку місію, докладну візію UGPS 2030, стратегічні напрямки розвитку за етапами, виявити 8 стратегічних ініціатив, оцифрувати 4 стратегічних та 7 операційних цілей. Ми визначили стратегічні завдання та призначили відповідальних, вийшли на початковий перелік операційних завдань за ініціативами та бізнес-функціями, узгодили систему управління реалізацією стратегії. Результати страт-сесії стали основою для стратегії UGPS.
Побачити повністю

Задайте питання експерту щодо цього кейсу

Sergii Myronenko 12 вересня 2020
12 вересня 2020

Вітаю! Ви базуєтесь у Києві?

14 квітня 2020

Володимир Воробей

14 квітня 2020
Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів ЄБРР