Салон краси де, як завжди, все йде своїм ходом. Контролю практично немає. Планування немає. Завантаженість майстрів не зрозуміла. Завантаженість приміщення незрозуміло. Адміністратору дуже важко працювати та керувати процесом. Обслуговування та витрати матеріалів. Нові вимоги ставить завдання планування часу обслуговування. І перебування одночасно не більше обмеженої кількості людей у приміщенні.
Задача:
Систематизувати роботу майстрів. Зробити її керованою та запланованою. Отримати можливість планування витратних матеріалів та часу зайнятості майстрів.
Рішення:
Створили інструмент, який дозволив виконати всі завдання. Полегшил роботу адміністратора. Поліпшив якість обслуговування та збільшив кількість клієнтів. Створив умови для планування робочого часу та використання матеріалів.
Результати:
Для розробки та впровадження було витрачено 1 тиждень. Продуктивність зросла на 30%. Число нових клієнтів становило 40%. Збільшення прибутку становило 50%.
Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Якщо вам сподобався кейс, поділіться ним з колегами
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів