Досвід:
13 роківДопомагаю підприємцям, власникам бізнесу, топ-менеджерам компаній розібратись, що потрібно зробити в першу чергу з маркетингом у компанії. Як ті чи інші інструменти маркетингу можуть бути корисним тут і зараз. А головне: на які не варто витрачати час та кошти. Кожна дія та активність мають бути: спланованими, цілеспрямованими, погодженими з усіма відділами компанії, системними.
Разом, відповідно до цілей та бюджетів компанії, вирішуємо: чи потрібен компанії відділ маркетингу, або варто зосередитися на продукті, а усе інше передати на аутсорсинг.
Разом з'ясовуємо:
- хто клієнт компанії;
- що за продукт, чи відповідає він очікуванням клієнта;
- які у компанії цілі;
- що вже зроблено, та які є ідеї щодо майбутніх активностей;
- хто наш конкурент;
- які очікування від маркетингу взагалі та у найближчій перспективі.