Київ
Олександр Бузов
CEO Dobroznak
Київ

Досвід:

13 років
Експертиза

Допомагаю підприємцям, власникам бізнесу, топ-менеджерам компаній розібратись, що потрібно зробити в першу чергу з маркетингом у компанії. Як ті чи інші інструменти маркетингу можуть бути корисним тут і зараз. А головне: на які не варто витрачати час та кошти. Кожна дія та активність мають бути: спланованими, цілеспрямованими, погодженими з усіма відділами компанії, системними.

Разом, відповідно до цілей та бюджетів компанії, вирішуємо: чи потрібен компанії відділ маркетингу, або варто зосередитися на продукті, а усе інше передати на аутсорсинг.

Разом з'ясовуємо:

- хто клієнт компанії;

- що за продукт, чи відповідає він очікуванням клієнта;

- які у компанії цілі;

- що вже зроблено, та які є ідеї щодо майбутніх активностей;

- хто наш конкурент;

- які очікування від маркетингу взагалі та у найближчій перспективі.

Формати надання експертизи

Загальна діагностика бізнесу і бізнес-моделі
Погодинні консультації для власників/керівників бізнесу
Фасилітація стратегічних сесій
Проведення майстер-класів / тренінгів
Проєктний консалтинг (від 2-х місяців)
Менторський (регулярний) супровід стартапів
Пелотони експерта
цільова програма групового консалтингу для підприємців
Чому не купують? Як перетворити нового клієнта на покупця
Закінчився
Мої кейси
24 лютого 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Створення глобальної презентації для ITW Systems
24 лютого 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Формування персонального бренду для СЕО компанії ViVoTech
29 січня 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Можна краще. Customer Journey Map, щоб бути ближче до клієнтів
28 січня 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
AllStars. Управление маркетингом в боксерском клубе
28 січня 2021
Дійсність кейсу офіційно підтверджена представником компанії dc.vivotech.ua та перевірена платформою MEREZHA
Вывод на рынок нового продукта/услуги «Литье изделий из цинкового сплава»
26 січня 2021
Дійсність кейсу офіційно підтверджена представником компанії ITW Systems та перевірена платформою MEREZHA
Формирование структуры маркетинга в компании
07 квітня 2020
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Позиционирование и маркетинговая стратегия ViVoTech
Мої метеорити
Мої подкасти

MEREZHA.Peloton: Чому не купують? Як перетворити нового клієнта на покупця

Перегляньте подкаст з моєю участю
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів