Київ
Михайло Городецький
CEO Indi
Київ

Досвід:

20+ років
Експертиза

Єдина об’єктивна оцінка компаній це захват її споживачів висловлений у нестримному бажанні платити. Найкращий клієнтський досвід е вершиною НАУКИ продавати та ОПЕРАЦІЙНОЇ ефективності

indi vision використовує свою експертизу, придбану в результаті багаторічного досвіду роботи в таких компаніях як Samsung, Cisco, IBM, Telenor, Turkсell (GlobalBilgi), PwC і експертизу наших партнерів для впровадження комплексних систем автоматизації, які побудовані на поведінкових моделях та ретельній оптимізації бізнес процесів через залучення персоналу. Серед наших клієнтів яких МАУ, Baiersdorf, концерн Укроборонпром, Автек, Трініті груп, Кюне+нагель та інші.

Наші єксперти навчались сертифковані навчалися у найкращих экспертних середовищах на школах Global Sales School Austria, Harvard Business school USA, Opinno Spain. Ми сертифікований партнер Microsoft, Terrasoft та інш.

Формати надання експертизи

Загальна діагностика бізнесу і бізнес-моделі
Погодинні консультації для власників/керівників бізнесу
Фасилітація стратегічних сесій
Проведення майстер-класів / тренінгів
Проєктний консалтинг (від 2-х місяців)
Впровадження готових методологій
Менторський (регулярний) супровід стартапів
Мої кейси
19 травня 2023
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Система безкоштовної міграції з Bitrix 24 який стане недоступним для українських користувачіввже з 1 червня
26 лютого 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Створення системи управління каталогом сайту для компанії Trinity-Group
26 лютого 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Створення нових алгоритмів продажу та впровадження CRM для Avtek
26 лютого 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Впровадження системи Microsoft Dynamics CRM у компанії Pegas S
26 лютого 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Впровадження системи Microsoft Dynamics CRM у транспортній компанії
26 лютого 2021
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Створення онлайн-платформи для школи ThinkGlobal
03 грудня 2019
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Система керування клієнтським досвідом як ефективний інструмент підвищення EBITDA (маржинальності) сервіс провайдера
Мої подкасти

Продажі в сучасному світі. Технології, які використовують компанії Fortune 500

Перегляньте подкаст з моєю участю

Merezha.Антикрихкість: Як налагодити операційну роботу онлайн? Організація роботи в умовах кризи

Перегляньте подкаст з моєю участю

Merezha.Антикрихкість: Автоматизація бізнесу і управління клієнтським досвідом, розбір кейсів

Перегляньте подкаст з моєю участю
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів